Akademik Uroš Rojko
Oddelek za muzikologijo
Monografija predstavlja izredno zanimiv pregled osnovnih ontoloških, epistomoloških in estetskih vprašanj, povezanih z glasbo. Osredotoča se na identiteto glasbenega dela, pri čemer raziskuje težave pri določitvi objekta opazovanja, načinov polastitve in materializacije glasbe in zaostritvi vprašanj identitete, ki jih odpirajo sodobni načini posredovanja glasbe. Vrsta poglavij se posveča vprašanjem, povezanim s pomenom, tako določitvi glasbenega pomena nasploh, njegovi domnevni univerzalnosti, interpretiranju, istovetnosti in umeščenosti v najpomembnejše idejne in estetske komplekse zadnjih dveh stoletij. (Aleš Nagode)Knjiga predstavlja izjemno dragoceno študijo glasbene identitete, njen glavni cilj pa je postavitev osnov glasbenega vrednotenja in ocenjevanja glasbe. Pri tem avtor izdela natančen in zaokrožen sistem možnega umevanja glasbe in njene interpretacije. Tako mu uspe postaviti pregleden spoznavni referenčni okvir, ki je nujno potreben pri izzivih glasbene publicistike, kritike kot tudi nekaterih drugih sorodnih področjih. (Jernej Weiss)
Leto izida: 2015
Št. strani: 137
Tip vezave: Mehka vezava
ISBN: 9789612377748
Zbirka: Razprave FF
publikacij
avtorjev in avtoric
© Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, Vse pravice pridržane.
Dostopnost Piškotki Oblikovanje in razvoj: ENKI