Politična geografija: država, družba in razumevanje odnosov med narodi
Oddelek za geografijo
Geografska vzgoja in izobraževanje sta skozi leta doživela številne spremembe, saj so se ves čas pojavljali novi trendi, ideje in vizije za njuno izboljšanje. V pričujočem delu smo se zato v iskanju odgovorov na sodobne izzive ukvarjali z razvojem same didaktike geografije, raziskovalnim delom na področju didaktike geografije, učnimi praksami na področju šolske geografije, učitelji geografije in vsemi njihovimi vlogami ter podali nekaj izbranih primerov raziskovalnega dela na področju didaktike geografije. Če se najprej vrnemo na izhodišče, h geografiji kot interdisciplinarni vedi, ki proučuje interakcije med ljudmi in pokrajino, vključno z njenimi fizičnimi, družbenimi, ekonomskimi in kulturnimi vidiki, želimo predvsem poudariti, da bi morala geografska veda za ohranitev svojega položaja med naravoslovnimi, družboslovnimi in humanističnimi vedami v prvi vrsti poudarjati pomen geografije pri reševanju globalnih izzivov, kot so trajnostni razvoj in podnebne spremembe, spodbujati interdisciplinarno sodelovanje pri obravnavi kompleksnih vprašanj, ki zahtevajo kombinacijo perspektiv in strokovnega znanja, izkoriščati tehnologijo, od uporabe katere ima geografija lahko veliko koristi, stremeti k učinkoviti komunikaciji, ki je ključnega pomena, da geografska znanost ostane prepoznavna, ter strokovno in laično javnost ozaveščati o pomenu geografije.
Leto izida: 2024
Št. strani: 262
Tip vezave: Mehka vezava
ISBN: 9789612973025
Zbirka: GeograFF
publikacij
avtorjev in avtoric
© Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, Vse pravice pridržane.
Dostopnost Piškotki Oblikovanje in razvoj: ENKI