Kontakt

+386 1 2411 047
mojca.leskovec@ff.uni-lj.si

Govorilne ure

Med ponedeljkom in petkom od 11.00 do 13.00. Dosegljiva sem po e-pošti in telefonu ter po predhodni najavi prek Zooma na povezavi https://uni-lj-si.zoom.us/j/95838931255.

Kabinet

520

Center za izobraževanje

doc. dr. Mojca Leskovec

Na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani je študirala nemški jezik in književnost ter na Fakulteti za družbene vede novinarstvo. V letu 2009 je diplomirala na obeh programih ter med 2010 in 2016 poučevala nemščino v gimnaziji. V letu 2016 je doktorirala na Oddelku za germanistiko Filozofske fakultete v Ljubljani in se z letom 2017 zaposlila na Goethejevem inštitutu v Ljubljani kot pooblaščena strokovna sodelavka za pedagoške programe. Na Univerzi v Ljubljani je bila spomladi 2018 izvoljena v asistentko za didaktiko nemščine, septembra 2021 pa v docentko za didaktiko nemščine. Od študijskega leta 2018/19 je redno zaposlena na Filozofski fakulteti v Ljubljani, kjer od študijskega leta 2020/21 vodi Center za pedagoško izobraževanje, ki je v letu 2022 prejel priznanje Filozofske fakultete za strokovno delo in se ob razširitvi dejavnosti v letu 2024 preimenoval v Center za izobraževanje. V letu 2023 je doc. dr. Mojca Leskovec prejela priznanje Študentskega sveta Filozofske fakultete za nadpovprečno strokovno delo.

Strokovno se je izpopolnjevala v Berlinu, Dresdnu, Münchnu in Pragi. Je predsednica Državne predmetne komisije za splošno maturo za nemščino, članica upravnega odbora Slovenskega društva učiteljev nemščine, recenzentka številnih učbenikov za pouk nemščine, izvajalka izobraževanj za učitelje in učiteljice v sodelovanju z različnimi institucijami ter izpraševalka in ocenjevalka na izpitih iz nemškega jezika. Raziskovalno se ukvarja z didaktiko terciarnih jezikov, več- in raznojezičnostjo ter s kontrastivnim in kontaktnim jezikoslovjem.

Izbor (za celotno bibliografijo gl. Cobiss oz. Sicris):

LESKOVEC, Mojca (2024). Was Lehrwerke heute in puncto Mehrsprachigkeit leisten (können): eine Analyse am Beispiel ausgewählter DaF-Lehrwerke für Jugendliche. V: LIPAVIC OŠTIR, Alja (ur.), JAZBEC, Saša (ur.). Medpredmetno povezovanje in pouk jezikov. Maribor: Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba. Str. 207–224.

LESKOVEC, Mojca (2021). Die Einstellung der DaF-Lehrenden zur Grammatik im DaF-Unterricht am Beispiel slowenischer Abiturprüfender. Vestnik za tuje jezike, letn. 13, št. 1, str. 481–500.

LESKOVEC, Mojca (2020). Die Förderung literarischer Kompetenzen im DaF-Unterricht: Herausforderungen in der Praxis. Strani jezici: časopis za primijenjenu lingvistiku, god. 49, br. 2, str. 213–226.

LESKOVEC, Mojca (2020). Trpnik v nemščini in slovenščini: izzivi poučevanja z vidika raznojezičnosti. Vestnik za tuje jezike, letn. 12, št. 1, str. 207–221.

LESKOVEC, Mojca (2019). Falsche Freundschaft oder Interferenzfehler slowenischer Deutschlernender aus dem Englischen. Vestnik za tuje jezike, letn. 11, št. 1, str. 191–199.

LESKOVEC, Mojca (2018). Vloga slovenščine kot prvega jezika pri poučevanju nemščine kot drugega/tretjega jezika. Jezik in slovstvo, letn. 63, št. 4, str. [33]–45, [125]–126.

LESKOVEC, Mojca (2018). Vom Slowenischen als Erst- zum Deutschen als Fremdsprache: Wege zur Entwicklung grammatischer und kommunikativer Kompetenz. Vestnik za tuje jezike, letn. 10, št. 1, str. 187–197.

LESKOVEC, Mojca (2016). Jezikoslovni pogledi na trpnik v zgodovini slovenskega jezika. Jezik in slovstvo, letn. 61, št. 1, str. 3–13, 119.

 

Sodelavke in sodelavci oddelka

Dogodki

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Konferenca Dediščine antihumanizma

03. 12. 2024
Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Slovenščina v šoli: izzivi in priložnosti slovenščine kot materinščine na primarni in sekundarni stopnji vzgoje in izobraževanja

29. 11. 2024
Oddelek za umetnostno zgodovino, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Predmet Likovna umetnost v srednješolskem izobraževanju na Hrvaškem – kurikularni pristop

27. 11. 2024
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Grad Rajhenburg – izzivi prenove, oživljanja in življenja grajskih stavb

26. 11. 2024
Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Antropologija. Iz take je snovi kot zgodbe?